loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

ترجمه و تفسیر نهج البلاغه (دوره یازده جلدی) با قاب

درآمدی بر شناخت امام علی علیه السلام و نهج البلاغه - ویراست جدید

ناشر دفتر نشر فرهنگ اسلامی

نویسنده محمدتقی جعفری

سال نشر : 1398

تعداد صفحات : 4932

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 98411 10003022
2,250,000 2,025,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

باید بگوییم: کلمات شریف نهج البلاغه از مهم ترین آثار فرهنگ اسلامی است، چرا که کلمات امیرالمؤمنین علی(ع) در مجموعه نهج البلاغه، فراسوی زمان است که هرگز فرسودگی راهی به آن ندارد. به طور قطع، آنچه در این مجموعه گردآوری شده، هم از سنخ اندیشه است و هم از سنخ دریافت. همین دو ویژگی سترگ بوده است که اندیشمندان متعددی را برای کاوش در این اقیانوس بی کران، به تلاش و تکاپویی خستگی ناپذیر واداشته است.
در میان شرح های متعددی که در عصر حاضر بر نهج البلاغه نگاشته شده، ترجمه و تفسیر محمدتقی جعفری یکی از مهم ترین شروح به شمار می رود. او به علت نوع بینش عمیق و همه جانبه ای که داشت، کوشید در این تفسیر، ابعاد مختلف فلسفی، کلامی، عرفانی، فقهی، حقوقی، جامعه شناختی، فلسفۀ سیاسی، فلسفۀ حقوق و روان شناختی کلام مولی امیرالمؤمنین(ع) را دریابد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما