loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

قصه های کرمیلو 5: اشک های چیک چیکانه

ناشر مهرستان

نویسنده بنفشه رسولیان

تصویرگر مرضیه قائدی

سال نشر : 1400

تعداد صفحات : 16

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 98450 10003022
55,000 49,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

«قصه‌های کرمیلو» را بنفشه رسولیان برای گروه سنی نوجوان یعنی کودکان بالاتر از 7 سال نوشته است؛ قصه‌هایی که مخاطب را به زیرِ زمین می‌برند با ماجراهایی که روی زمین هم بارها و بارها اتفاق می‌افتند. این مجموعه کتاب، قصه کرمیلو و خانواده‌اش است که بنا بر خواسته‌ها و کارهای او چالش‌های جدیدی را تجربه می‌کنند. عناوین این مجموعه عبارت‌اند از: «یه بازی پُر از غول»، «خوشمزه‌های خرچ‌خوروچی»، «کیو کیو بنگ بنگ»، «کرمالوی تنهای تنها» و «اشک‌های چیک‌چیکانه». قصه‌های هر جلد از این مجموعه با تصویرگری بامزه مرضیه قائدی خواندنی‌تر شده‌اند. البته این قصه‌ها علاوه‌بر خواندنی بودن، تأمل‌برانگیز هم هستند؛ زیرا به مسئله رابطه کودکان با رسانه‌ها، بازی‌ها و فناوری‌های جدید ارتباطی می‌پردازند و حرف‌های درخور توجهی برای خانواده‌ها دارند.

شخصیت اصلی کتاب حاضر کرمی جذاب و دوست داشتنی به نام کرمیلو است. در خانه ی آنها مهمانی بزرگی برپا است و همه برای این مهمانی تدارک می بینند. بعد از مهمانی کرمیلو مدام اشک میریزد و گریه می کند، اطرافیانش علت را جویا می شوند و متوجه می شوند او هم مانند دیگر بچه ها دلش تبلت می خواهد…

در جلد پنجم این مجموعه، یک عالمه مهمان به خانهٔ آن‌ها می‌آیند. کرمیلو از دیدن مهمان‌ها خیلی خوشحال است تا اینکه دست یکی از آن‌ها یک تبلت می‌بیند و دلش می‌خواهد او نیز یکی از آن‌ها داشته باشد. کرمیلو همین طور که چیکه‌چیکه اشک می‌ریزد این موضوع را با پدرش در میان می‌گذارد.

بچه ها شما هم می شنوید؟
من فکر می کنم از داخل تونل پنجاه و سه صدایی می آید و از تونل سی و دو و از تونل نوزده و از تونل هفتاد و یک و از تونل هشتاد.
جانمی جان! مهمان ها آمدند، همه با هم!
خانه پر از مهمان شده است.
همگی خوش آمدید.
بزرگترها مشغول گفت وگو هستند و بچه ها... بیایید با هم بریم زیرزمین و ببینیم توی مهمانی خونه ی کرمیلو چه خبره... انگار کرمیلو یه مقدار ناراحته... چی شده کرمیلو؟
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما