loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

یک روایت معتبر درباره انقلاب سفید

ناشر به نشر (انتشارات آستان قدس رضوی)

نویسنده سناء شایان

سال نشر : 1397

تعداد صفحات : 88

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

مجموعـه یـک روایـت معتبـر روایـت روزهـا و سـال‌هایی است کـه خوب یا بد، خـوشی یا تلخ، برمردمان و میهنمان گذشته است. گذشته‌ای که امروز چراغی است که راه آینده را روشن می‌کند شناخت گذشته و روبه‌رو شدن با حقیقت آن می‌تواند برای جوانان امروز این مرز و بوم یک راهنما حقیقی باشد. راهنمایی که او را از میان دروغ‌های رسانه‌های مختلف به طرف حقیقت هدایت کند.

انقلاب سفید با «انقلاب شاه و مردم»اسمی بود که محمد رضاپهلوی روی اصلاحاتش گذاشت.این انقلاب از اصلاحات ارضی شروع شد و ادامه یافت .اصلاحاتی که از طرف حکومت بر مردم تحمیل شد و مقدمه ای بود برای یک انقلاب از بالا به پایین. انقلابی که نسخه آمریکا برای جلوگیری از انقلاب از پایین به بالای مردمی در ایران و کشور های جهان سوم بود. قرار بود در این انقلاب خونی ریخته نشود و همه چیز در صلح انجام شود برای همین شاه اسمش را گذاشته بود «انقلاب سفید»،اما انقلاب سفید در سکوت و آرامش انجام نشد…
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما