loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

بازی بازها

ماجرای دشت مرموز

ناشر به نشر (انتشارات آستان قدس رضوی)

نویسنده محمد میرکیانی

تصویرگر سعید رزاقی

سال نشر : 1400

تعداد صفحات : 144

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 98537 10003022
50,000 47,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب بازی بازها نوشته محمد میرکیانی است. انتشارات به نشر این کتاب را روانه بازار کرده است. این کتاب «ماجرای دشت مرمروز» نیز نام دارد و برای نوجوانان نوشته شده است. کتاب بازی بازها با تصاویر رنگی به چند بخش جداگانه با عنوان‌های گوناگون تقسیم شده است. تصویرسازی‌های این کتاب را سعید رزاقی برعهده داشته است.

عنوان برخی از بخش‌های این کتاب عبارت‌اند از «خبرهای گوش‌زرد»، «دانوش و ترس کلاغ خاکستری»، «بازوپ و کلاغ خاکستری»،‌ «شورش موش‌ها» و «جشن روباهی». حیوانات شخصیت‌های این کتاب را تشکیل داده‌اند.

این بار داستان با خرگوش‌ها شروع می‌شود و روباه ها که نمی‌توانند آن‌ها را شکار کنند. روباه‌ها به روپیر و روبیچ می‌گویند خرگوش‌ها مثل جادوگرها از جلو دیدشان محو می‌شوند. این هم‌زمان است با آمدن دو باز یکی همان بازاک قسمت‌های قبل است و دیگری بازوپ. در ابتدا بازاک و بازوپ در کنار هم دیده می‌شوند اما در ادامه داستان چنین به نظر می‌رسد که بازوپ علیه بازاک عمل کرده و نمی‌گذارد او خرگوش‌ها را شکار کند حتی هوای کلاغ را روی درخت کهن‌سال دارد.
اما در ادامه داستان معلوم می‌شود تمام این بازی‌ها بازی دیو دوشاخ دره ددان است تا کاری کند که خرگوش‌ها به هوای این‌که دیگر کسی کاری به کار آن‌ها ندارد و دشت امن است بیرون بیایند و آن‌ها را شکار کنند. سرانجام نقشه آن‌ها توسط هوشان که به دره ددان رفته است لو می‌رود و کلاغ‌ها به همراه سارها روباه ها را فراری می دهند.

...ولی روباه‌ها قدم‌به‌قدم جلو می‌آمدند و روبیچ قدم‌به‌قدم عقب می‌رفت. ناگهان مثل آن‌که زمین‌لرزه‌ای از راه رسیده باشد، آن‌ها هیاهوکنان بر سر روبیچ ریختند و شروع به گازگرفتن دُم و گوش‌های او کردند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما