loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

محیط مصنوع و شکل گیری طبقه کارگر صنعتی

تاریخ اجتماعی کار در صنعت نفت ایران ( 1941-1908م، 1320-1287ش)

ناشر شیرازه کتاب ما

نویسنده کاوه احسانی

مترجم مارال لطیفی

سال نشر : 1398

تعداد صفحات : 642

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 98681 10003022
احتمال تاخیر در تهیه
90,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

صد سال است که نفت و درآمدش در مرکز تمامی تحولات تاریخ معاصر کشور قرار دارد و با اینهمه، تاریخ این صنعت و فراز و فرودهایش تقریبا هیچگاه همچون یک تاریخ اجتماعی مورد بررسی قرار نگرفته است. آنچه در اختیار داریم، کنکاش در باب تبعات سیاسی این صنعت است بر دولت ها و منتقدان و مخالفان‌شان، پیامدهای اقتصادی این صنعت و نهایتا تاثیر متقابل وجوه اقتصادی و سیاسی آن، یعنی اقتصاد سیاسی نفت.

کتاب حاضر بباب ورودی است بر مبحث تاریخ اجتماعی صنعت نفت در ایران از منظر شکل‌گیری طبقه کارگر صنعتی در استان خوزستان، زاویه ورود به این مبحث، زاویه‌ای فضایی و جغرافیایی است و مشخصا بر شکل‌گیری محیط مصنوع نفتی در شهر پالایشگاهی آبادان تمرکز دارد و کنش‌ها و تعاملات کنشگران اجتماعی دخیل در ساختن این شهر صنعتی را بررسی می‌کند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما