loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

دختران گمشده ی پاریس

کتاب پرفروش جهانی

ناشر پیام آزادی

نویسنده پم جنوف

مترجم رویا صهبایی

سال نشر : 1400

تعداد صفحات : 360

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 98971 10003022
170,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب دختران گمشده ی پاریس اثر پم جنوف از انتشارات پیام آزادی منتشر شده است.

گریس هیلی بعد از تجربه ی شنیدن خبر مرگ همسرش در ایستگاه مرکزی راه آهن، قسم می خورد تا دیگر پایش را آنجا نگذارد، اما اکنون با بسته شدن مسیر سرکارش بر اثر یک تصادف، مجبور می شود تا دوباره به آن ایستگاه برود و باری دیگر درگیر ماجرایی شود. او با پیدا کردن یک چمدان، به دنبال یافتن صاحب آن بسته عکسی را از داخلش برمی دارد و به سرعت راهی سرکارش می شود. بعد از اتمام ساعت کاری برای برگرداندن عکس ها به چمدان دوباره به ایستگاه قطار برمی گردد، اما اینبار چمدانی در کار نیست. تنها نشانی که از چمدان یاد گریس مانده، اسم “تریگ” بر روی آن است، النور تریگ، یک زن بریتانیایی که چند دقیقه قبل از رسیدن گریس به ایستگاه در اثر تصادف با ماشین کشته شد. او که برای شناخت دخترهای داخل عکس و فهم ارتباط آن ها با النور تریگ اشتیاق زیادی دارد، دست به ماجراجویی می زند.
عکس ها متعلق به زنان گمنامی است که هیچ کس اطلاعی درباره ی سرنوشتشان ندارد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما