loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

دایره المعارف قرآن کریم - جلد هفدهم: صابئیان - طواف

3 (2)

ناشر بوستان کتاب قم

نویسنده جمعی از نویسندگان

سال نشر : 1400

تعداد صفحات : 592

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 99053 10003022
290,000 261,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

دایره المعارف قرآن کریم حدود 3 هزار موضوع اعم از معارف، مفاهیم و اعلام قرآن را در بر دارد؛ این اعلام شامل اعلام مصور و اعلام غیر مصور بوده و در قالب 6 بخش علمی در حال انجام است.

نثر این کتاب بصورت دایره المعارفی و معیار است و تلاش شده که مقالات ویژگی جامعیت را داشته باشد و مشتمل بر منابع دسته اول و معتبر بوده و در عین حال، مختصر باشد.

بخشی از این مداخل که در جلد 17 دایره المعارف قرآن کریم استفاده شده، اعم از صادق (از اسماً و صفات الهی)، صالحان، صبر، صحابه، صلح، صدیقین، صلح، صلوات و… مهمترین مداخلی است که در این جلد وجود دارد و جلد 17 مشتمل بر 67 مدخل اصلی و مقاله است.

مهمترین ویژگی‌های دایره‌المعارف قرآن کریم عبارتند از: نگاه جامع به هر یک از موضوعات و انعکاس همه دیدگاه‌های علمی، استواری بر پایه نظام الفبایی در چینش مدخل‌ها، استفاده از منابع اصیل و متقن و دست اول، ارائه همه آرا و دیدگاه‌های مهم و مبنایی در موضوعات قرآنی، برخورداری از نظام ارجاع درون مقاله‌ای و برون مقاله‌ای، بهره‌وری از نثر معیاری در مقالات و اثر برگزیده در موارد متعدد در مجامع علمی و پژوهشی.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما