loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

آمریکای جهان سوم

ناشر کتابستان معرفت

نویسنده آریانا هافینگتن

مترجم محمدامین جندقیان

سال نشر : 1400

تعداد صفحات : 279

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 99095 10003022
140,000 126,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

این کتاب که نویسندۀ آن در درون جامعه آمریکا زندگی می‌کند تقسیم‌ بندی و قطب‌ بندی روابط شمال - جنوب یا کشورهای توسعه­ یافته و جهان سوم را تغییر می‌دهد.

این کتاب با استناد به مشاهدات و پدیده ­های عینی و میدانی ثابت می ­کند که مدینۀ فاضله ­ای که از زندگی و «فرهنگ زیست آمریکایی» در جهان به تصویر کشیده می ­شود دروغی بیش نیست.

آنچه برای خوانندگان در این کتاب باید مهم جلوه نماید فروپاشی زندگی طبقۀ متوسط در آمریکاست. طبقۀ متوسط موتور محرکۀ هر جامعه فعال و پویاست، اما محتوای این کتاب نشان می ­دهد که این طبقه جایگاه خود را در آمریکا از دست داده و به ­صورت ملایم به ­سوی جامعه­ ای ضعیف و فقیر در حال حرکت است. این درحالی است که درآمد ناخالص در آمریکا و حجم اقتصاد این کشور تفاوت معناداری نکرده است. می ­توان فهمید که درصد اندکی از آمریکایی ­ها که طبقۀ سرمایه ­دار هستند هر روز فربه ­تر می­ شوند و فاصله خود با اکثریت مردم را زیاد می­ کنند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما