loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

سخن خوش تر دوست

خاطرات غلامحسین ابراهیمی‌ دینانی، احمد احمدی، غلامرضا اعوانی، فتح الله مجتبایی، محمد مجتهد‌ شبستری، مهدی محقق

ناشر موسسه فرهنگی تحقیقاتی امام موسی صدر

گردآورنده کتاب طیبه ولی بغدادی

سال نشر : 1400

تعداد صفحات : 371

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 99111 10003022
190,000 180,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

سخن خوشتر دوست ششمین جلد از مجموعه تاریخ شفاهی امام موسی صدر است که به خاطرات شش نفر از چهره‌های حوزه اندیشه و ادب ایران می‌پردازد.

خاطرات استاد غلامحسین ابراهیمی دینانی، استاد احمد احمدی، استاد غلامرضا اعوانی، استاد فتح‌الله مجتبایی، استاد محمد مجتهد شبستری و استاد مهدی محقق از امام موسی صدر طی جلسات متعدد مصاحبه و گفت‌وگو گردآوری و در این کتاب تدوین و در اختیار علاقه‌مندان به تاریخ شفاهی زندگی و فعالیت‌های امام صدر قرار گرفته است.

در پیوست‌های کتاب به فراخور مطالبی که در گفت‌وگوها آمده چند مقاله برای ارائه اطلاعات بیشتر منتشر شده است. مقاله‌ای درباره «مجله درس‌هایی از مکتب اسلام»، مقاله‌ای درباره «رمضان صلاح‌الدین الصاوی شاعر و ادیب مصری» و متن مقدمه امام موسی صدر بر کتاب تاریخ فلسفه اسلامی نوشته هانری کربن.

پایان بندی کتاب نیز با تصاویر، اسناد و نمایه همراه است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما