loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

پرسش و پاسخ مهدوی

5 (1)

ناشر کتاب جمکران

نویسنده علی شعیبی

تصویرگر عاطفه فتوحی

سال نشر : 1400

تعداد صفحات : 72

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 99117 10003022
60,000 54,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

در کتاب پرسش و پاسخ مهدوی، به صورت مختصر به زندگی امام زمان این و آینده ظهور ایشان، پرداخته شده و داستان بعضی از تشرفات به خدمت ایشان نقل شده است . پاسخ های این کتاب غالبا از احادیث مشهوری گرفته شده که در رابطه با زندگانی امام زمان درکتاب های شیعه است.

کتاب پرسش و پاسخ مهدوی به صورت پرسش و پاسخ و با تصاویر جذاب برای گروه سنی کودک و نوجوان نوشته علی شعیبی و با تصویرگری عاطفه فتوحی است در این کتاب به صورت مختصر به زندگی امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و ظهور ایشان، پرداخته شده و داستان بعضی از تشرفات به خدمت ایشان نقل شده است.

همان طور که قبلا گفتیم فرعون خیلی بر بنی اسرائیل سخت می‌گرفت و بسیاری از افراد آن قوم را می‌کشت و یا به اسارت می‌گرفت. بنی اسرائیل که از قبل و توسط پیامبران گذشته به ظهور پیامبر منجی بشارت داده شده بودند دست به دعا برداشتند و چهل روز گریه و زاری کردند تا خداوند زودتر منجی را برای آنها بفرستد. خداوند دعای آنها را مستجاب کرد و 170 سال در فرج منجی تعجیل کرد و به موسی و هارون وحی کرد که آنها را از ظلم فرعون نجات دهند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما