loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

پایان غرب: جستاری در بیانات رهبر معظم انقلاب (مد ظله العالی) پیرامون نظام سرمایه داری

ناشر کتاب فردا

گردآورنده کتاب محمدحسین همتی نژاد

سخنران سید علی خامنه ای

سال نشر : 1390

تعداد صفحات : 168

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 9918 10003022
2,500 2,300 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب پایان غرب، جستاری در بیانات رهبر معظم انقلاب (مد ظله العالی) پیرامون نظام سرمایه داری است که توسط محمدحسین همتی نژاد گردآوری شده است و در انتشارات کتاب فردا منتشر شده است.

کتاب حاضر پژوهشی در مورد دیدگاه های آیت الله سیدعلی خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی ایران در مورد بحران اقتصادی جهان غرب و نظام سرمایه داری است. در این نوشتار با توجه به اعتراضات گسترده نسبت به اوضاع اقتصادی در آمریکا و برخی از کشورهای اروپایی به ویژه راهپیمایی های موسوم به جنبش تسخیر بورس وال استریت آمریکا، تحلیلی از مواضع آیت الله سیدعلی خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی ایران در این زمینه صورت گرفته است.
در ابتدا نگاهی به نوع دیدگاه نظام سرمایه داری غرب به جامعه و مردم صورت گرفته و تقابل مردم و حکومت و افزایش فاصله طبقاتی در این نظام مورد نقد و ارزیابی قرار گرفته است. آنگاه تهدیداتی که پیش روی نظام سرمایه داری غرب است بیان گردیده و علل بیداری مردم در آمریکا و اروپا و چالش های پیش روی نظام سرمایه داری غرب از منظر ایشان ذکر شده است.

عینی شدن فساد رژیم سرمایه دارییک مسئله این است که فساد رژیم سرمایه داری برای آن مردم، محسوس وعینی شده استو ممکن است این حرکت را سرکوب کنند، اما نمی توانند ریشه های این حرکت را از بین ببرند؛ بالاخره یک روزی این حرکت آنچنان خواهد بالید که نظام سرمایه داری آمریکا و غرب را به کلی به زمین خواهد زد.
1390/07/20 بیانات مقم معظم رهبری در اجتماع بزرگ مردم کرمانشاه
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما