loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

بازتولید خانواده ایرانی

بیانیه تحلیلی دفتر مطالعات و تحقیقات زنان به مناسبت روز زن سال 1388

ناشر دفتر مطالعات و تحقیقات زنان

نویسنده جمعی از نویسندگان

سال نشر : 1389

تعداد صفحات : 48

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 99237 10003022
احتمال تاخیر در تهیه
10,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

این بیانیه‌ خانواده را بسان موجود زنده‌ای دانسته است که اگر در معرض مزاحمت‌ها و تهدیدهای بیرونی قرار نگیرد و عوامل خارجی در پی شکست اقتدار و کارآیی آن برنیاید، به طور غالب می‌تواند خود را بازسازی کند.

لذا این نهاد مهم در تحولات موجود، در پی صیانت از قدرت و امتیازات اجتماعی خود در میان طبقات جامعه و انتقال این قدرت و اعتبار به نسل آینده است و همچون موجودی زنده، گاه هوشیارانه و بجا رفتار می‌کند، گاه بازمی‌ایستد و متحیر و گیج می‌شود و گاه نیز گمراه می‌گردد. این بیانیه، در آغاز دهه چهارم انقلاب اسلامی و با توجه به نقش تأثیرگذار خانواده بر فرهنگ‌سازی و تمدن‌پردازی و نیز به دلیل جایگاه بی‌بدیل زن در خانواده، موضوع «بازتولید خانواده ایرانی» را مورد بررسی قرار داده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما