loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

چرا آدم ها بیمار می شوند؟: شفا با طب انرژی ریکی

ناشر سفیر اردهال

نویسنده مهناز عابدیان

سال نشر : 1400

تعداد صفحات : 439

موجودی تمام شده ؛ درصورت شارژ مجدد به من اطلاع بده notify_me

معرفی کتاب

با توجه به این حقیقت؛ ما تحت تاثیر افکارمان هستیم که احساسات ما را خلق می‌کند، افکار مثبت و خوش بینانه، حالمان را بهتر، و بر عکس افکار منفی بما حس بدحالی می‌دهد، و به مرور زمان این احساسات ناخوشایند بر جسم ما اثر گذاشته و ما را بیمار می‌کند. یکی از بزرگترین اکتشافات عصر ما این است که، بشر می‌تواند با تغییر برداشت های ذهنی خود، زندگی‌اش را دگرگون کند. ذهن تاثیرات عمیقی بر بدن دارد و می‌تواند بدن را به سمت بیماری و یا سلامت سوق دهد، و شرط رهایی از بیماری، آگاه شدن از این حقیقت است که به «هوشیاری» درونمان وصل شویم و تعادل را به سراسر بدن خود تعمیم دهیم. درمان کننده‌ی هر کس در درون خودش قرار دارد.

در این کتاب شما با تکنیک کهن «ریکی» که شکل خالصی از شفا بخشی است و به استعدادهای فردی یا توانایی‌های اکتسابی بستگی ندارد آشنا می‌شوید و می‌توانید علاوه بر بکار بردن آن، در جهت افزایش آگاهی و ایجاد تعادل و سلامتی ذهن، جسم و روح، روان خود، برای درمان دیگران نیز از آن استفاده کنید، که این یکی از امتیازهای عالی «ریکی» به شمار می‌رود.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما