loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

میراث آفتاب: مجموعه آثار همایش بین المللی اندیشه های علامه طباطبایی در تفسیر المیزان (دوره هفت جلدی)

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 99339 10003022
1,279,000 1,151,100 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

مرحوم علامه طباطبایی (ره) و تفسیر المیزان در ارائه، تثبیت و فرهنگ سازی معارف قرآن و مکتب اهل بیت(ع) و تبیین و تقویت مبانی نظام اسلامی و پاسخگویی به نیازهای فکری، شبهات و پرسش های جامعة اسلامی و بلکه جامعة بشری نقشی بسزا دارند. بر این اساس، بررسی روش تفسیر و اندیشه های علامه طباطبایی(ره) در تفسیـر المیزان ضروری می نماید. گرچه دربارة شخصیت علامه و تفسیر المیزان کارهای درخور توجهی انجام شده است، به سبب غنای بالای این تفسیر، استخراج و ارائة معارف، و مبانی و روش تفسیری آن همچنان نیازمند تحقیق و بررسی است.

ازهمین رو، مؤسسة آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) در سال 1388 طرح جامعی را تدوین کرد که بخشی از آن، برگزاری نشست ها و همایش های علمی در سطح ملی و بین الملل بود. بر این اساس، همایش ملی «مبانی و روش تفسیری علامه طباطبایی» در سال 1391 و همایش بین المللی «اندیشه های علامه طباطبایی(ره) در تفسیر المیزان» در سال 1393 و با همکاری شماری از مراکز علمی و پژوهشی داخل و خارج کشور برگزار شد.

مجموعة پیش رو، شامل متن سخنرانی ها و رهنمودهای بزرگان و شخصیت ها در دیدار با مسئولان و کمیته های علمی، و نیز مقالات برگزیده، سخنرانی ها، مصاحبه ها و میزگردهای علمی انجام شده در دو همایش مذکور و پیش همایش های آنهاست.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما