loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

داوت: زندگینامه داستانی جانباز رمضانعلی خردمند

ناشر روایت فتح

نویسنده زهرا سلحشور

سال نشر : 1401

تعداد صفحات : 176

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 99341 10003022
60,000 54,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتابی سرشار از امید، الگوی واقعی آتش به اختیار و وطن‌پرستی به معنای واقعی است.

باید دینت را بشناسی، به وطنت با تمام وجود عشق بورزی تا بتوانی از مال، جان، کار، سلامتی و خانواده‌ات بگذری. رمضانعلی خردمند یکی از همین ایثارگران است. تا جنگ بود، جبهه‌ها خالی از حضورش نبود. سال‌ها درگیر زخم‌های تنش شد و بی‌هیچ توقع وقتی روستای آبا و اجدادی‌اش را بی‌حامی دید تنهایش نگذاشت. حامی روستا شد، داوت شد.

این کتاب، آینه‌ای در مقابل‌مان است که بازتاب نورش، تصویر یک مجاهد واقعی را در دیدگان‌مان نمایان می‌کند به این امید که این جنس آدم‌ها را بهتر بشناسیم‌ و قدرشان را بدانیم.

به من برگه‌ای دادند و من برای تهیه مجوز اسلحه به سازمان‌های مختلفی، از جمله محیط زیست منطقه مراجعه کردم و دو قبضه اسلحه صرفا برای دفاع از جان و مال‌مان در برابر اشرار منطقه تحویل گرفتم. حالا با پشتوانه داشتن سلاح با خاطری آسوده‌تر به زندگی در روستا ادامه می‌دادیم....
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما