loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

کلیات حقوق اسلام

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 99385 10003022
63,000 59,900 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب کلیات حقوق اسلام؛ به همت مرکز پژوهش دانشگاه علوم اسلامی رضوی و پژوهشگاه حوزه و دانشگاه در قالب متن درسی برای دانشجویان رشته حقوق منتشر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان رضوی، کتاب کلیات حقوق اسلام به عنوان نخستین اثر مشترک دانشگاه علوم اسلامی رضوی و پژوهشگاه حوزه و دانشگاه با هدف انتشار منبع مطالعات کلی حقوقی برای پژوهشگران عرصه علوم انسانی - اجتماعی به خصوص فاضلان فقه آشنای حوزوی و دانش آموختگان رشته حقوق و دانشجویان کارشناسی ارشد به زیور طبع آراسته شده است.

این اثرعلمی در پنج فصل نوشته شده و در آن به مباحثی همچون حقوق و دین، مبانی حقوق اسلام، اهداف حقوق اسلام، منابع حقوق اسلام و نظام حقوقی اسلام و ویژگی های آن پرداخته است.

در این کتاب پس از تبیین رابطه های ممکن بین حقوق و دین به لزوم دینی بودن و مشخصا اسلامی بودن حقوق رسیده و به دنبال آن نقش حقوق اسلام در حقوق ایران را توضیح داده و پس از آن پیرامون مبانی، اهداف و ویژگی های حقوق اسلام سخن گفته است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما