loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

گلوله فیروزه ای

ناشر کتابستان معرفت

نویسنده فهیمه شهابیان‌ مقدم

سال نشر : 1401

تعداد صفحات : 276

معرفی کوتاه

کتاب حاضر، رمانی است که ماجرای انقلابی شدن یک طرافدار پهلوی را روایت می‌کند.

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 99397 10003022
110,000 99,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

در این رمان، دختری به نام فیروزه داستان را روایت می کند. راوی اول شخص آن پتانسیل این را دارد که اگر نویسنده بتواند منظومه ی فکری و لحن شخصیت را جابیندازد سبب خوانش آسان و روان داستان شود.اما اینکه داستان را بدون هیچ هیجان یا اتفاقی شروع کنید، یک ریسک بزرگ است.چرا که معلوم نیست مخاطب چه قدر با شما همراه شود. ریسک‌هایی که در این کتاب جواب داده است و نویسنده‌اش از آن سربلند بیرون آمده است.
در این رمان نویسنده بدون هیچ دنگ و فنگی داستانش را از یک صبح معمولی شروع و تک‌تک افراد خانواده ی سالاری را به مخاطب معرفی می کند. همین به ظاهر ساده بودن داستان جوری زیر پای مخاطب را خالی می کند که ناخواسته در فضای داستان می‌افتد. شاید هم شبیه من یکدفعه خودتان را کنار فیروزه روبروی آینه اتاقش ببینید و با او در عمارت سالاری همراه شوید.

نویسنده در عین حال از ورای روایت زندگی فیروزه تلاش کرده تا به روایت تاریخ انقلاب در همان‌ماه‌های پیروزی بپردازد،‌ روایت ماه‌های پیروزی انقلاب در شهری دور از پایتخت.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما