loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

نخل و رعنا

داستان واقعی از یک خانواده کارآفرین بنیان گذاران فناوری کشت بافت خرما در ایران

5 (1)

ناشر الگونگار پیشرفت

نویسنده سعیدحسین رفیعی | ساجده شکری

سال نشر : 1400

تعداد صفحات : 140

معرفی کوتاه

«نخل و رعنا» روایت داستان واقعی از یک خانواده‌ کارآفرین و از بنیانگذاران فناوری کشت بافت خرما در ایران است.

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 99398 10003022
85,000 76,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب نخل و رعنا به قلم دکتر سعیدحسین رفیعی و خانم ساجده شکری روایت بومی سازی و توسعه فناوری تولید نهال های نخل از طریق تکنولوژی کشت بافت را به تصویر می کشد. که توسط خانواده آقای ورشوچی در ایران پایه‌گذاری و ایجاد شد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
نظرات

سید امیرحسین نیکوکار

کتاب روان و خوش خوانی است. سبک نوشتاری نویسنده مورد علاقه و پسنده بنده است. داستان و روایت تلاش خانوادگی برای کسب یک فناوری سطح بالا آنهم در قالب انتقال فناوری در نوع خودش خواندنی هست. در کنار تلاشهای خانواده ای که برای رسیدن به هدفش حتی فرزندانش رو می فرسته تا رشته دانشگاهی مرتبط با کسب و کارشون رو بخونن، بدعهدی، بدقولی و حتی سنگ اندازی دولتی ها اونم برخلاف وعده و وعیدهای ابتدای راه داستان غم انگیزی داره که در این کتاب با حجم کم میشه نمونه ای عینی اش رو خوند.
روایت تلاشهای این شرکت در مسیر صادرات هم برای من خواندنی و ارزشمند بود. صادراتی که در غیاب مصرف داخل می تونه دست شرکتها رو بگیره و با قوی کردنشون به فروش داخل هم کمک کنه! (قاعدتا باید برعکس باشه ولی خب دیگه از عجایب مملکت ماست).

18 آذر 1402

شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما