loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

گزارش سال های زندگی

ناشر دفتر نشر فرهنگ اسلامی

نویسنده سید محمدتقی حکیم

سال نشر : 1401

تعداد صفحات : 266

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 99455 10003022
72,000 64,800 تومان
افزودن به سبد سفارش

هر کس از زندگی خود گفتنی‌هایی دارد؛ بعضی آن‌ها را می‌نویسند، و برای بعضی این امکان فراهم نمی‌شود. بحمداللّه، خداوند این حوصله را به این‌جانب داده است که از کودکی تاکنون، هرچه برایم پیش آمده را به خاطر بسپارم و یادداشت و نگهداری کنم. در این اواخر عمر، بر آن شدم که تا خاطرات محو نشده و نوشته‌ها از بین نرفته‌اند، هرچه از زندگی خود (از دوران کودکی و تحصیل و طلبگی تا حال) به یاد دارم بنویسم و از یادداشت‌هایم نیز کمک بگیرم. زندگی‌نامۀ حاضر محصول آن ذهنیات و نوشتارهاست. بعضی از وقایع و مطالب یادشُده در این کتاب را از بزرگان خانواده شنیده یا بر اساس مدارک و اطلاعات خانوادگی نوشته‌ام.

امید است در عصر و سال‌های آینده، که من نیستم، خوانندگان از مطالب این کتاب استفاده کنند و ضمناً از نویسندۀ آن نامی ببرند و یاد کنند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما