loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

دستنامه جامعه شناسی عصبی - جلد دوم

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 99467 10003022
160,500 144,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

دو جلدی دستنامه جامعه شناسی عصبی به دنبال شناخت ریشه‌های زیستی رفتار اجتماعی و اثرات متقابل رفتار اجتماعی بر ژنوم انسانی است. ایده اصلی متن آن است که پژوهش بر روی تاثیر و تاثر از ذهن و جامعه، مرزهای سنتی میان رشته‌های علمی به‌ویژه علوم طبیعی و اجتماعی را می‌شکند. کتاب جامعه شناسی عصبی از مقالاتی به قلم اساتید زبده به رشته تحریر درآمده است.

ادبیات پژوهشی زیست اجتماعی و مقدمه ای ضروری برای پرسش‌های بنیادین در این حوزه نوپدید و فراهم آوردن زمینه برای تحقیقات آینده از ویژگی های اثر است.

هویت، عقلانیت، کنش متقابل، اجتماعی‌بودن، تبعیض، کلیشه‌سازی، موقعیت، هیجانات، سلامت، وابستگی، هم‌نوایی، برآیند و ذهن اجتماعی از جمله مسائل مهم در درک رابطه پویای میان مغز و محیط هستند که در فصول کتاب رهگیری شده‌اند.

فصل اول به مباحث مبنایی درباره ذهن، عصب‌شناسی و جامعه شناسی می‌پردازد. بخش دوم به دنبال توضیح رابطه کلاسیک فرد و جامعه از خلال دعاوی نوین عصب شناسی است. بخش سوم با طرح پیچیدگی‌های مغز، بنیان‌های ذهن اجتماعی انسانی را جستجو می‌کند. بخش آخر نیز مباحث اجتماعی را از زاویه علوم شناختی به نظاره نشسته و تلاش کرده مفاهیم جامعه‌شناسی را بارویکردی عصب شناسانه توضیح دهد.

کتاب جامعه شناسی عصبی شواهد متقنی ارائه می‌دهد که جامعه شناسی جهانی ناگزیر در همین جهت حرکت خواهد کرد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما