loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

بت شکن

ناشر کتابستان معرفت

نویسنده کمال السید

مترجم آمنه آبگون

سال نشر : 1400

تعداد صفحات : 312

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 99544 10003022
160,000 144,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

تاریخ با احتمال بسیار زیاد بزرگترین و مهمترین سلاح هر ملت برای مبارزه با ظلم و ستم که دشمنان است هر ملتی در طول تاریخ چنانچه بتواند تاریخ خویش را حفظ کرده و آن را از گزند حوادث محفوظ بدارد، می‌تواند امیدوار باشد آیندگانش بهتر از گذشتگان زندگی کنند چرا که ابزار لازم را برای عبرت گرفتن در اختیار دارند.

از سوی دیگر دشمنان هر ملت هم بیکار نخواهند نشست و همواره سعی در ایجاد تغییرات عمدی و دستکاری‌های تاریخی در گذشته‌ی قربانیان خود دارند و سعی می‌کنند با ایجاد تحریفاتی جهت‌دار سلاح تاریخ را از دست مظلومین بگیرند و تیغ عبرت را در چنگ آنان کُند کنند.
از زمره‌ی چنین شرایطی می‌توان به حال‌و‌روز و وضعیت کنونی شیعیان بحرین اشاره کرد، که در چنگال رژیمی خونریز و فریبکار گرفتار شده‌اند و به سختی روزگار را می‌گذرانند و از سوی دیگر رژیم حاکم سعی در ضربه زدن به این شیعیان در سطوح و به اشکال مختلف دارد.
در شرایطی کنونی علاوه بر ترور، اعدام، شکنجه و زندان این رژیم اولا سعی و تلاش فراوان برای از بین بردن تاریخ مقاومت شیعیان در بحرین دارد که همواره در این سرزمین آزادانه زیسته و زیر بار ظلم و ستم سر خم نکرده‌اند و از سوی دیگر با به کار گیری افسران اطلاعاتی مزدور علی الخصوص از نظامیان فراری رژیم بعثی صدام تلاش بی امانی را برای دستکاری جمعیتی و مذهبی صورت داده است.
مشابه همان تلاش‌هایی که رژیم صهیونیستی در دهه‌های 80 و 90 میلادی قرن بیستم صورت داد.

رژیم حاکم بر بحرین این روز‌ها علاوه بر تلاش برای نابودی و حذف شیعیان اقدام به وارد کردن گسترده از ملت‌های غیر شیعی دارد تا به این طریق بتواند گروه‌ها و اقلیت‌های دیگر مذهبی را در این کشور شکل داده و اکثریت مطلق شیعیان را بکاهد و در نهایت سبب نابودی این اکثریت را فراهم آورد.
در چنین شرایط انتشارات کتابستان اقدام به انتشار خاطراتی از این مبارزه عاشورایی شیعیان بحرین نموده تا به نوبه‌ی خود و تا آنجایی که می‌تواند از تحریف این تاریخ و مبارزات جلوگیری نماید.

کتاب بت شکن نوشته‌ی کمال السید و با ترجمه‌ی آمنه آبگون داستانی پیرامون قهرمانانی مبارز و واقعی ست که مبارزات دلیرانه و عظیمی را در این سال‌ها علیه این ظلن و ستم آشکار ترتیب دادند و در این میاینه‌های سنگینی هم در راه خدا پرداخت کردند. زندان و شکنجه و شهادت.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما