loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

آموزش و بهسازی سازمانی

ناشر سروش

نویسنده مهدی حاجی‌ سیاری | صدیقه سادات‌ معین‌ زاده

سال نشر : 1401

تعداد صفحات : 422

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 99567 10003022
150,000 135,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

خوانندگان فرهیخته، آنچه هم اکنون پیش روی شماست حاصل قریب به 20 سال راه پرفراز و نشیب طی شده و کسب تجربه های گران سنگ پیوند خورده با تجربه های پیشین است که ما را به اندیشه مستندسازی، ثبت و ضبط آن برای دست اندرکاران و کارشناسان آموزش حال و آینده ترغیب کرد.
براساس بررسی های صورت گرفته، علیرغم تألیف و ترجمه کتب متعدد در زمینه فرآیند آموزش از طرف استادان و مؤلفان محترم، همچنان خلا منبعی عملکردی و کاربردی که کارشناسان آموزش را در حین کار یاری دهد، احساس می شد، از این رو، کاهش فاصله علم و تجربه و نظریه و عمل در فرآیند آموزش سازمانی از اهداف اصلی تالیف کتاب حاضر بوده است.
خوانندگان فهیم و تحلیل گر، خود بهتر می دانند که کتاب پیش رو، آخرین منبع در زمینه آموزش و تبیین فرآیندهای آن نیست، لذا پذیرای هر گونه پیشنهاد و انتقاد سازنده هستیم تا در چاپ های بعدی بر غنای مطالب و کیفیت آن افزوده شود.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما