loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

چگونه تغییر کنیم؟

علم رسیدن از آنچه هستیم به آنچه می‌خواهیم باشیم

5 (1)

ناشر ترجمان علوم انسانی

نویسنده کیتی میلکمن

مترجم محمدحسن شریفیان

سال نشر : 1400

تعداد صفحات : 208

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 99602 10003022
138,000 124,200 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

هر سال حجم عظیمی از کتاب‌های خودیاری نوشته می‌شوند تا راه‌و‌چاه تغییرکردن را توضیح دهند، کتاب‌هایی که معمولاً به دستورالعمل‌هایی تقریباً مشابه می‌رسند: اهداف بزرگی برای خودت ترسیم کن، آن‌ها را به گام‌های کوچک‌تر تقسیم کن، برنامه‌ریـــزی کن، خوش‌بیـــن باش و از نرم‌افـــزارهــای یادآوری استفــاده کـــن. اما چـــرا همچنان تغییر نمی‌کنیــم؟ چرا ایـــن راهکارها به شکست می‌انجامد؟ کیتی میلکمن، استاد علوم رفتــــاری در دانشگاه پنسیلوانیــا، معتقـــد است باید، به‌جـــای توصیه‌های کلی، به موانع درونی خودمان برای تغییر بیندیشیم و مطابق الگویی علمی راه خاص خود را پیدا کنیم.

او در این کتاب، بر پایۀ تحقیق گسترده‌ای که طی یک دهه به انجام رسانده است، موانع اصلی تغییر را بررسی می‌کند و مجموعهٔ متنوعی از راهکارهای غلبه بر آن‌ها را ارائه می‌دهد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما