loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

تحلیلی بر نیابت خاص در غیبت کبری: با تاکید بر شبهات جریان انحرافی احمد بصری

ناشر پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی

نویسنده محمد شهبازیان

سال نشر : 1400

تعداد صفحات : 191

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 99657 10003022
40,000 36,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب تحلیلی بر نیابت خاص در غیبت کبری: با تاکید بر شبهات جریان انحرافی احمد بصری تالیف محمد شهبازیان به همت پژوهشکده علوم و فرهنگ اسلامی به چاپ رسیده است.

پایان‌یافتن نیابت خاص پس از دوران غیبت صغری از آموزه‌های قطعی در میان امامیه می‌باشد. در این میان و با توجه به جایگاه نایبان خاص، برخی از مدعیان گذشته و معاصر تلاش در تحریف این آموزه و تعیین خود به عنوان نایب خاص و استمرار آن در دوران غیبت کبری نموده‌اند. احمد اسماعیل بصری که در میان طرفداران به احمد الحسن شناخته شده است، ادعا نموده که نیابت خاص پس از وفات علی بن محمد سمری ادامه داشته و صدها نایب خاص در میان مردم پنهان بوده اند؛ همچنین ادعا نموده وی آخرین نایب خاص آشکار قبل از ظهور حضرت مهدی (عج) می‌باشد. این نوشتار تلاشی است در تبیین نیابت خاص، ویژگی‌های آن، دلایل انحصار و پاسخ به شبهات احمد بصری، مدعی یمانی معاصر.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما