loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

مواجهه امامان شیعه علیهم السلام با اباحه گری

5 (1)

ناشر پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی

نویسنده یدالله حاجی زاده

سال نشر : 1400

تعداد صفحات : 404

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 99679 10003022
100,000 90,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

اباحه‌گری از انحرافاتی است که فرهنگ اسلامی را از گذشته تا به امروز با خطراتی جدی مواجه ساخته است؛ به همین جهت واکاوی مصادیق اباحیان در صدر اسلام و گمانه‌های آنان و توجه به نوع برخورد پیشوایان دینی با ایشان از اهمیت زیادی برخوردار است. امامان: که سیره آنان همواره برای مسلمانان اسوه است، به منظور حفظ و صیانت از فرهنگ اصیل اسلامی، مواجهه بسیار جدّی و غیر قابل اغماضی با گمانه‌ها و عملکرد اباحیان داشته‌اند. آنان با اهل اباحه مبارزه کرده و تلاش کرده‌اند در سیره خویش نادرستی راه و روش آنان را برای شیعیان و مسلمانان بیان کنند. نوشتار حاضر ضمن معرفی اهل اباحه، سیره قولی و عملی پیشوایان دینی را در مبارزه با اهل اباحه و تفکر اباحه‌گری به تصویر کشیده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما