loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

دانش آموز یک دقیقه ای

4 (1)
چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

کتاب دانش آموز یک دقیقه ای، کتابی است با محتوای ترکیبی- روانشناسی- تربیتی، که سعی دارد به سبکی نو و با بهره گیری از شیوه های جدید مطالعه، به دور از توضیح زیاد، در حداقل زمان و از طریق روش های روزآموزشی (مثل صفحه آرایی جذاب ،خلاصه نویسی و …) به دانش آموزان دبیرستانی روش مطالعه درست و بهینه را آموزش دهد.

در این کتاب نویسنده سعی دارد به دانش آموز، هدف از مطالعه و شیوه صحیح آن را همراه با ایجاد انگیزه در وی بیاموزد و حتی فراتر رفته و بنا دارد با اشاراتی لطیف،دانش آموز را متوجه هدف از زندگی کند.

در آغاز هر فصل این کتاب، مناجاتی با خدا و مرتبط با مطالب فصل آورده شده که بسیار جهت دهنده و نشاط انگیز است. کتاب به هدف جذب حداکثری دانش آموزان با هر عقیده ای نوشته شده است و بیشتر مناسب افرادی است که هنوز خود و هدف از مطالعه و قابلیت های خود را برای مطالعه نیافته اند و سردرگمی خاصی در استفاده بهینه از وقتشان دارند (خصوصاً دانش آموزان مقطع دبیرستان) .

همچنین کتاب دانش آموز یک دقیقه ای مناسب دبیران جهت آموزش مطالب کتاب به دانش آموزان نیز هست.

می دانید شبانه روز چند دقیقه است؟

هر شبانه روز 1440 دقیقه است.

فقط چند بار و هر بار فقط

یک دقیقه

در هر شبانه روز، یک اقدام مناسب

و هدفمند می تواند زندگی شما را متحول کند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما