loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

صحیفه امام: مجموعه آثار امام خمینی (س) (بیانات، پیام ها، مصاحبه ها، احکام، اجازات شرعی و نامه ها) - جلد نوزدهم

(مرداد 1363 - اسفند 1364)

هم اکنون غیرقابل سفارش!

معرفی کتاب

صحیفه امام مجموعه ای کامل تر و جدیدتر از صحیفهٔ نور، شامل مجموعه سخنان امام خمینی (س) در ۲۲ جلد می باشد. این مجموعه دربردارندهٔ «بیانات، پیام ها، مصاحبه ها، احکام، اجازات شرعی و نامه ها»ی امام خمینی (س) است. این مجموعه کامل ترین و جامع ترین اثری است که در رابطه با امام خمینی (س) به چاپ رسیده است و ویژگی های آن در مقدمه جلد ۱ به تفصیل توسط حمید انصاری شرح داده شده است. جلد ۲۲ آن نمایه کتاب می باشد.
ترجمهٔ صحیفه امام به زبان انگلیسی منتشر شده است. برای ترجمه این اثر حدود ۵۰ نفر از مترجم تا کادر فنی حضور داشتند و این کار از سال ۱۳۸۱ تا ۱۳۸۶ ادامه داشت.

صفحه 260 - اجازه نامه به آقای محمدرضا نوری شاهرودی ، در امور حسبیه و شرعیه
اجازه نامه
زمان : 22 اردیبهشت 1364 / 21 شعبان 1405
مکان : تهران ، جماران
موضوع : اجازه در امور حسبیه و شرعیه
مخاطب : نوری شاهرودی ، محمدرضا

بسم الله الرحمن الرحیم
21 شعبان 1405
الحمدلله رب العالمین ، والصلوه والسلام علی محمد و آله الطاهرین ، و لعنه الله علی اعدائهم اجمعین .
و بعد، جناب عماد الاعلام و ثقه الاسلام آقای حاج شیخ محمدرضا نوری شاهرودی - دامت توفیقاته - از طرف اینجانب مجازند در تصدی امور حسبیه و اخذوجوه شرعیه از قبیل زکوات و مظالم عباد و صرف آن در موارد مقرره ؛ و همچنین مجازند در اخذ سهمین مبارکین و صرف سهم مبارک امام - علیه السلام - را در مخارج خودشان به نحو اقتصاد و صرف ثلث از مازاد و نصف از سهم سادات را در موارد مقرره شرعیه و ارسال مابقی را نزد اینجانب جهت صرف در اعلای کلمه طیبه اسلام .
"و اوصیه - ایده الله تعالی - بما اوصی به السلف الصالح من ملازمه التقوی و التجنب عن الهوی و التمسک بعروه الاحتیاط فی امور الدین و الدنیا"؛ و السلام علیه و علی اخواننا المومنین و رحمه الله و برکاته .
روح الله الموسوی الخمینی
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما