loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

صحیفه امام: مجموعه آثار امام خمینی (س) (بیانات، پیام ها، مصاحبه ها، احکام، اجازات شرعی و نامه ها) - جلد هشتم

(خرداد 1358- تیر 1358)

هم اکنون غیرقابل سفارش!

معرفی کتاب

صحیفه امام مجموعه ای کامل تر و جدیدتر از صحیفهٔ نور، شامل مجموعه سخنان امام خمینی (س) در ۲۲ جلد می باشد. این مجموعه دربردارندهٔ «بیانات، پیام ها، مصاحبه ها، احکام، اجازات شرعی و نامه ها»ی امام خمینی (س) است. این مجموعه کامل ترین و جامع ترین اثری است که در رابطه با امام خمینی (س) به چاپ رسیده است و ویژگی های آن در مقدمه جلد ۱ به تفصیل توسط حمید انصاری شرح داده شده است. جلد ۲۲ آن نمایه کتاب می باشد.
ترجمهٔ صحیفه امام به زبان انگلیسی منتشر شده است. برای ترجمه این اثر حدود ۵۰ نفر از مترجم تا کادر فنی حضور داشتند و این کار از سال ۱۳۸۱ تا ۱۳۸۶ ادامه داشت.

صفحه 201 - سخنرانی در جمع پاسداران مسجد نبی اکرم تهران "ایمان مبدا پیشرفت نهضت "
سخنرانی
زمان : 28 خرداد 1358 / 23 رجب 1399
مکان : قم
موضوع : ایمان مبداء پیشرفت نهضت
حضار: پاسداران مسجد نبی اکرم تهران

بسم الله الرحمن الرحیم
لزوم اجرای قوانین اسلام
من امیدوارم که همه ما پاسداران اسلام باشیم . امیدوارم که همه مسلمین از پاسداران قرآن کریم باشند؛ و همه مسلمین از پاسداران امام زمان باشند. من از شما پاسدارها که لباس پاسداری پوشیده اید تشکر می کنم . در این مدتها شما در هر جا هستید پاسداری می کنید و از این نهضت طرفداری می کنید و از آقای بطحایی هم تشکر می کنم که زحمت کشیدند و با شما آمدند اینجا.
ما آنکه مقصدمان است اسلام است . به غیر اسلام نباید فکر کنیم . به غیر قوانین اسلام نباید فکر کنیم . مقصود ما این است که هر جای این مملکت برویم اسلام را ببینیم . اینطورنباشد که رای بدهیم به جمهوری اسلامی ، لکن هر جا برویم از اسلام خبری نباشد.جمهوری اسلامی معنایش این است که یک جمهوری باشد که قوانین اسلام . تمام قوانینی که غیر از قانون اسلام است قانون نیست ؛ مورد رضای ما و ملت ما نیست . ملت ماکه به خیابانها ریختند، به پشت بامها رفتند، شب و روز زحمت کشیدند، جوانهایشان رادادند، خونشان را دادند، این برای اسلام بود. اگر اسلام نبود، همچو کاری نمی کردند.

قدرت الهی در انقلاب اسلامی
این اسلام بود که شما را راه انداخت و به شما همچو قدرتی داد که در مقابل این قدرتهای شیطانی بزرگ ایستادید و نترسیدید. این قدرتی بود که خدا به شما داد؛ و الا ماکه بندگان ضعیفی هستیم که چیزی نداریم . ما در مقابل یک تفنگ هم همه مان عاجزیم .
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما