loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

مدیریت غم و ترس

کتاب کار

ناشر به نشر (انتشارات آستان قدس رضوی)

نویسنده فاطمه غیورکاظمی

سال نشر : 1401

تعداد صفحات : 264

معرفی کوتاه

در این کتاب برای رویارویی با مشکلات، مدیریت احساس غم و ترس، افزایش شادی و رضایت، اطلاعات لازم همراه با تمرین‌های عملی به شما داده شده است.

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 99928 10003022
60,000 57,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

این اثر به قلم فاطمه غیورکاظمی در حوزه سلامت روان برای گروه سنی بالای 18 سال نوشته‌شده است.

این کتاب ابتدا افراد را با احساسات و هیجانات آشنا می‌کند و تکنیک‌ها و تمرین‌هایی را برای کنترل و مدیریت احساسات ناسالم می‌آموزد که می‌توان از این تکنیک‌ها در موقعیت‌های مختلف روزانه استفاده کرد.

آشنایی با هیجانات، مقابله با غم ناسالم، چگونه شادتر باشیم وغم سازنده را تجربه کنیم، مقابله با ترس ناسالم و ترس سالم ازجمله فصل‌های این کتاب است.

ویژگی مثبت این کتاب آن است که افراد را با موانع شاد بودن آشنا می‌کند و در ادامه راهکارهای دستیابی به زندگی شادتر را بیان می‌کند و اینکه چگونه علی‌رغم وجود مشکلات، افراد بتوانند شاد باشند و با حفظ روحیه مثبت، خوش‌بینی و مثبت نگری خود را افزایش دهند.

«آیا تاکنون احساس کرده‌اید که توان تحمل مشکلات پیش رو را ندارید؟ آیا آن‌قدر ذهنتان درگیر است که احساس می‌کنید که می‌خواهید منفجر شوید؟ آیا بیشتر روزها احساس اضطراب، بی‌حوصلگی، غم و ترس دارید؟ آیا احساسات مزاحم پیشرفت‌تان می‌دانید و نمی‌دانید چگونه از دست آن‌ها خلاص شوید؟ این کتاب در 4 فصل مجزا اطلاعات لازم همراه با تمرین‌های عملی برای رویارویی با مشکلات، مدیریت احساس غم و ترس، افزایش شادی و رضایت اطلاعات لازم همراه با تمرین‌های عملی داده‌شده است».
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما