loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

غریبه ای در هوما

ناشر نقد فرهنگ

نویسنده شهاب الدین حاجی علی

سال نشر : 1400

تعداد صفحات : 130

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 99962 10003022
45,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

«هوما» مکانی خیالی است که مردم آن، جهان را محدود به مرزهای سرزمین کوچک خود می‌دانستند و آداب و رسوم و فرهنگ خاص خود را داشتند.

آن‌ها سرگرم زندگی خود بودند که ورود ناگهانی یک غریبه پایه‌های جهان‌بینی و باورهایشان را ‌‌لرزاند و آنان را از وجود جهانی پهناور و تمدنی درخشان آگاه و زندگی‌های‌شان را دگرگون ‌ساخت. آن مردم از آنچه در مورد این تمدن بزرگ شنیدند به هیجان آمدند و چنان شیفته‌اش ‌شدند که راه تقلید را در پیش ‌گرفتند. اما هیچ‌کدام نمی‌دانستند که نزاع‌ها، سوء تعبیرها و باورهایی که در طول قرن‌ها شکل می‌گیرد، چه سرنوشتی برایشان به دنبال دارد.

نویسنده در این اثر با زبانی کنایی و نمادین به بیان سرگذشت مردم جامعه‌ای ابتدایی در مواجهه با تمدنی عظیم پرداخته و اثراتی که این مواجهه در طول قرن‌ها بر آنان می‌گذارد را توصیف کرده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما