loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

لوح فشرده مستند بیم و امید: روز شمار تصویری؛ بازخوانی مستند گونه وقایع پس از انقلاب اسلامی به صورت روز شمار

قاب مستند - 21

روزشمار تصویری "بیم و امید" به بازخوانی مستند گونه وقایع پس از پیروزی انقلاب اسلامی به صورت روزشمار می پردازد که در 8 قسمت به شرح زیر می باشد:
قسمت اول: تسخیر رادیو و تلویزیون، تشکیل دولت موقت، تشکیل دادگاه انقلاب و مجازات مجرمین، تشکیل کمیته ها و حمایت امام (22-28بهمن57)
قسمت دوم: حضور یاسرعرفات در تهران، تاسیس سفارت فلسطین در محل سفارت اسرائیل، ورود امام به قم و نخستین سخنرانی امام در فیضیه (28 بهمن تا سال نو 58)
قسمت سوم: تحرکات ضد انقلاب در تبریز، کردستان، ترکمن صحرا، خوزستان و بلوچستان، هیات اعزامی امام به کردستان، بلوچستان و ...، دستگیری فرزندان آیت ا... طالقانی و حمایت ایشان از کمیته ها، (فروردین 58)
قسمت چهارم: برگزاری رفراندوم جمهوری اسلامی (فروردین 58)
قسمت پنجم: محاکمه سردمداران رژیم، فرمان امام مبنی بر تشکیل سپاه پاسداران، شوراهای اسلامی، جهاد سازندگی، بسیج بیست میلیونی، نهضت سوادآموزی (فروردین 58)
قسمت ششم: ترور شهیدان قرنی، مطهری و ... و اعترافات اعضای گروه فرقان (خرداد 58)
قسمت هفتم: اعتراض به قرارداد کمپ دیوید و قطع رابطه ایران و مصر، برگزاری نخستین نمازجمعه، رحلت آیت ا... طالقانی (شهریور 58)
قسمت هشتم: انتخاب مجلس خبرگان قانون اساسی، افتتاح مجلس خبرگان (آذر 58)
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط