loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

لوح فشرده مستند موبایل خونین: آیا در جیب شما خون وجود دارد؟

قاب مستند - 19

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 10208 10003022
احتمال تاخیر در تهیه
2,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

گوشی های تلفن همراه و تامین هزینه جنگ در کنگو
بخش اعظم مواد معدنی برای تولید گوشی مورد استفاده قرار گرفته که از معادن شرق کنگو استخراج می شود. جهان غرب میخرد مواد معدنی درگیری را و در نتیجه یک جنگ داخلی را تامین مالی میکند که با توجه به سازمانهای حقوق بشر، خونین ترین درگیری بعد از جنگ جهانی دوم بوده است : در طول 15 سال گذشته نتیجه این درگیری کشته شدن بیش از 5 میلیون نفر و تجاوز به 300.000 زن بوده است.جنگ تا زمانی که گروه های مسلح بتوانند هزینه های جنگ خود را با فروش مواد معدنی تامین کنند، ادامه خواهد داشت.

اگر شما از شرکت های سازنده تلفن همراه بپرسید که مواد معدنی مورد نیاز خود را از کجا تامین میکنید، هیچ یک از آنها نمی تواند تضمین کند که مواد معدنی حاصل درگیری در کنگو را خرید نمی کند.

مستند موبایل خونین ارتباط گوشی تلفن همراه ما و جنگ داخلی کنگو را نشان می دهد.
فرانک پولسن، کارگردان فیلم به کنگو سفر می کند تا صنعت معدن غیر قانونی را با چشم خود ببیند. او به بزرگترین معدن قلع کنگو که توسط گروه های مسلح مختلف کنترل می شود ، دسترسی می یابد که در آن کودکان به مدت چند روز در تونل های باریک معدن کار می کنند تا حفاری کنند مواد معدنی که در تلفن های ما به کار می رود.

پس از بازدید از معدن، فرانک پولسن تلاش می کند تا با مسئولین نوکیا، بزرگترین شرکت سازنده تلفن همراه در جهان، صحبت کند. فرانک پولسن می خواهد آنها تضمین کنند که مواد معدنی خود را از کنگو خرید نمی کنند و در نتیجه هزینه های جنگ را تامین نمی کنند. نوکیا نمی تواند این تضمین را بدهد.

موبایل خونین مستندی است درباره مسئولیتهای ما درقبال جنگ کنگو و نیز مسئولیت اجتماعی شرکتهای ساخت گوشی تلفن همراه.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی