loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

لوح فشرده مستند جنین، جنین

ناشر الکترونیک : روایت - ناشر الکترونیک

کارگردان : محمد بکری

تهیه کننده : محمد بکری | ایاد سمعودی

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 1134 10003022
2,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

حمله یازده روزه ارتش اسرائیل به اردوگاه آوارگان جنین کابوسی برای فلسطینی ها بود که وقتی چشم باز کردند به جای اردوگاه تلی از خرابی و ویرانی دیدند. آنها که مانده بودند، در میان این ویرانه ها به دنبال عزیرانشان می گشتند و از بین ظرف های سفالی شکسته، سیلندر گاز تکه تکه شده و عروسک موطلایی خاک آلود، زندگی از دست رفته شان را جستجو می کردند.
سوم اوریل سال 2002 روزی بود که ارتش اسرائیل به خود حق داد تا با نام پاک سازی بهشت تروریست ها به اردوگاه حمله کند و با عملیات سپر دفاعی از مردمی بی دفاع انتقام بگیرد...
جنین جنین، مستند 54 دقیقه ای است که گوشه ای از جنایاتارتش اسرائیل در این روزها را به تصویر می کشد. فیلمی که تمرکزش روی شاهدان این فاجعه و توصیف آنهاست تا نقد و تفسیر آن.
این فیلم در اسرائیل تحریم شده اما در کشورهای عربی به نمایش درآمده و برنده جایزه بهترین فیلم فستیوال بین المللی کارتج در سال 2002 بوده است. کارتج، فستیوال فیلم دوسالانه ای است که در تونس برگزار می شود.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی