loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

لوح فشرده مستند مرز جنوبی

قاب مستند - 22

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 11465 10003022
احتمال تاخیر در تهیه
2,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

الیور استون، فیلمساز 62ساله آمریکایی که در این مستند تلاش کرده تصویری متفاوت از رهبران چپ گرای آمریکای لاتین به تصویر بکشد؛ علاوه بر چاوز، با روسای جمهور چپ گرای آرژانتین، پاراگوئه، اکوادور و بولیوی که متحدان چاوز محسوب می شوند نیز مصاحبه کرده است.
کسانی که به گفته او در نهشت آزاد شدن از ایالات متحده مشارکت دارند.

استون در مرز جنوبی به دنبال نمایش تاریخچه مختصری از وقایع ونزوئلا و چگونگی به مقام ریسات جمهوری رسیدن هوگو چاوز است. دوربین او چاوز را دنبال و به محله کودکی او می رود و نشان می دهد که او در فقر متولد شد. وی همچنین کمک های ایران برای تولید آرد در ونزوئلا را مطرح می کند.

چاوز در مصاحبه با استون درباره مسائل گوناگونی مانند امور جهانی، صنعت نفت، سوسیالیسم و استقلال و البته سیمون بولیوار که الهام بخش او بوده است، صحبت کرده است.
استون و طارق علی نویسنده این مستند 90 دقیقه ای هر دو می گویند قصد این را نداشته اند که در مرز جنوبی به صورت جامع روند سیاسی آمریکای جنوبی را تجزیه و تحلیل کنند.
به گفته طارق علی، مرز جنوبی یک فیلم جاده ای سیاسی است که در آن با خصوصیات متفاوت چاوز مواجه می شوید.

استون قبل از این، مستند کومان دانته را درباره فیدل کاسترو رییس جمهور کوبا ساخته استو وی قرار بود «پرسونا نان گراتا» را درباره زندگی و فعالیت های یاسر عرفات رهبر سازمان آزادی بخش فلسطین هم کارگردانی کند، اما مرگ یاسر عرفات تولید این پروژه را ناممکن ساخت.

فیلم داستانی وی درباره زندگی جورج بوش رئیس جمهور آمریکا، با عنوان «دبلیو» با بازی جاش برولین در نقش بوش، واکنش های متفاوتی را در میان منتقدان برانگیخت. اما توفیق زیادی در گیشه کسب نکرد.

استون طی سال های گذشته، تلاش زیادی کرد تا موافقت محمود احمدی نژاد رئیس جمهور ایران را برای ساختن فیلم مستندی درباره او جلب کند، اما تلاش هایش به نتیجه نرسید.

استون دهه هشتاد میلادی با کارگردانی فیلم های ج.خه نظامی، متولد چهارم ژولای و جی اف کی، تبدیل به یک چهره مطرح و جنجالی شد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی