loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

لوح فشرده صوتی مجموعه کامل نرم افزاری طرحی برای فردا فشرده صوتی: شامل لوح های نرم افزاری 1 تا 12

2 حلقه DVD

مجموعه حاضر شامل دو حلقه DVD می باشد. مباحثی چون «محمد (ص) پیامبری برای همیشه»، «حضرت علی علیه السلام»، «امام حسین علیه السلام، عقل سرخ»، «امام مهدی (عج)؛ نیمی غربی، نیمی شرقی»، «دولت عاشقی و عدل جهانی»، «جامعه دینی؛ یک فرایند باز»، «چگونه مسلمان اروپایی باشیم؟»، «انقلاب آموزشی و تولد دانشگاه های جدید»، «نگاهی فلسفی به موسیقی و عشق»، «انسان آزاد؛ خدای بیدار»، «مقدمه ای بر حکومت دینی»، «انسان شناسی؛ دینی یا سکولار» و .. را در لوح فشرده اول ملاحظه می کنید.
در لوح فشرده دوم، سخنرانی هایی با عناوین «نه جنگ برای جنگ، نه صلح برای صلح»، «صحیفه سجادیه: مرامنامه تفکر و تعبد»، «کدام حقوق بشر، جهانی خواهد شد؟»، «ولایت فقیه، از نجف تا جماران»، «برداشتی انسانی از آزادی»، «حریم خصوصی، حریم عمومی»، «آزادی؛ هدف یا وسیله»، «آزادی برای آزادی»، «آزادی و دشمنانش»، «آزادی به نفع اسلام است» و غیره وجود دارند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی