loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

لوح فشرده فیلم سینمایی سیمرغ: روایتی از دلاوری های شهیدان کشوری و شیرودی به ضمیمه آلبوم موسیقی سیمرغ

قابل اجرا در ستگاه های خانگی

طرح سریال سیمرغ در سال 1370 از طرف آقای محمد حاتمی ارائه شد و کار در روز بعثت پیامبر اکرم (ص) در سال 1371 کلید خورد و البته به دلایل مشکلات نظامی کار چندین بار متوقف شد.
این سریال به کارگردانی حسین قاسمی جامی بر اساس زندگی شهیدان علی اکبر شیرودی و احمد کشوری که هر دو از خلبانان تیز پرواز و عقابان آسمان عدالت بودند و بر علیه ظلم مبارزه می کردند، ساخته شده است. دوران کوچکی، چگونگی تحصیلات و نحوه آشنایی آنها در زادگاهشان و ورودشان به دوره خلبانی و مبارزه بر علیه رژیم پهلوی از لحظات به یادماندنی زندگی ایشان است که به تصویر کشیده شده است. کند و کاو و جمع آوری این مطالب توسط محققی که تصمیم می گیرد در ساخت این فیلم کمک کند به طور مستند در فیلم گزارش شده است.
فیلم سینمایی سیمرغ خلاصه ای است از سریال سیمرغ که به همراه آلبوم زیبا و بی نظیر سیمرغ ساخته محمدرضا علیقلی در این مجموعه ارائه می شود.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط