loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

لوح فشرده مستند مرزبانان

معرفی کوتاه

- قسمت اول: امت اسلامی
- قسمت دوم: مهاجر
- قسمت سوم: حیثیت اسلام
- قسمت چهارم: روزگار ما
- قسمت پنجم: کهور سوختال
- قسمت ششم: جان محمد
- قسمت هفتم: خط شکن
- قسمت هشتم: قله شرف

معرفی کوتاه

- قسمت اول: امت اسلامی - قسمت دوم: مهاجر - قسمت سوم: حیثیت اسلام - قسمت چهارم: روزگار ما - قسمت پنجم: کهور سوختال - قسمت ششم: جان محمد - قسمت هفتم: خط شکن - قسمت هشتم: قله …

عبدالمالک ریگی، بلوچی است که از سال 1385 بیش از 10 حمله تروریستی با بیش از 150 کشته و صدها زخمی و مجروح در استان سیستان و بلوچستان ایران انجام داده است. عبدالمالک ریگی که از بی ثباتی کشورهای پاکستان و افغانستان (که همسایگان این استان مرزی هستند) و همچنین دشت های وسیع و کوهستان های صعب العبور این منطقه، کمال بهره را می برد، تمامی عملیات های تروریستی خود را به بهانه دفاع از حقوق اهل سنت انجام می داد. اما به راستی او تا چه حد توانسته حمایت علما، روشنفکران، سران طوایف و حتی مردم عادی بلوچ و اهل سنت را جلب نماید؟! او که همواره مورد حمایت سیاسی، مالی و رسانه ای کشورهایی همچون امریکا بوده است، در یک عملیات پیچیده اطلاعاتی و در هنگامی که قصد دیدار با مقامات بلند پایه آمریکایی (ریچارد هاربروگ) در پایگاه نظامی ماناس قرقیزستان را داشت، توسط نیروهای امنیتی ایران دستگیر شد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی