loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

لوح فشرده مستند درخششی دیگر؛ به همراه مستندهای «آقاسعید»، «شش روز بعد» و «فقط جمهوری اسلامی»

مجموعه آثار مستند - 23

ناشر الکترونیک : روایت فتح - ناشر الکترونیک

کارگردان : سید مرتضی آوینی

تهیه کننده : مهدی همایونفر

عوامل تولید : سید مرتضی آوینی

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 12806 10003022
احتمال تاخیر در تهیه
3,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

گروهک مجاهدین خلق که به دلیل ترورهای گسترده اش در سال های 1360 و 61 در ایران، به منافقین معروف شده بودند از سال 1364 به عراق رفتند و نقش یک نیروی اطلاعاتی زبده را برای ارتش عراق علیه ایران به عهده گرفتند. قبول قطعنامه بهانه یک جنگ تمام عیار را لااقل در ظاهر از صدام گرفته بود. اما می شد با حمایت از منافقین کار جنگ را ادامه داد. پیروزی چندان دور از دسترس نبود ولی صدام و رجوی فقط فکر یک چیز را نکرده بودند: مردم.
با فرمان امام مردم به جبهه ها هجوم بردند. یک هفته بعد، از ارتش تازه نفس رجوی که رهبرش وعده میتینگ در میدان آزادی را داده بود چیزی نمانده بود؛ ارتشی که میلیون ها دلار خرج آن شده بود تا افرادش را از سراسر با وعده یک پیروزی آسان به پادگان های عراق بکشاند. رجوی و سران گروهک بلافاصله به عراق گریختند و عملیات فروغ جاویدان که عراقی ها به اسم راصد می شناختندش، با انجام عملیات مرصاد ناکام ماند.

درخششی دیگر تصویرگر درخشش خیره کننده حضور مردم نجیب ایران در جنگ بعد از هشت سال دفاع مقدس مقاومت مظلومانه و بی امان است.
سه برنامه دیگر مربوط به عملیات مرصاد است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی