loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

لوح فشرده مستند سه سوی میدان جنگ؛ به همراه مستندهای بازگشت از نهاریا و خانه ای در حولا

سه سوی میدان جنگ روایت نبرد سنگین نیروهای مقاومت با سربازان اسرائیلی در دشت خیام است که در آخرین روزهای جنگ 33 روزه اتفاق افتاد. یک سوی میدان جنگ همان جایی است که ارتش اسرائیل قصد دارد با تانک های پیشرفته اش وارد شود.
ضلع دیگر، روستای مسیحی نشینی است که از قضا دو خبرنگار مسیحی در آنجا زندگی می کنند و شاهد اتفاقات هستند. ضلع آخر هم سنگر رزمندگان حزب الله است که منتظرند تانک های اسرائیلی وارد دشت خیام شوند.
مستند سه سوی میدان جنگ از نگاه دو خبرنگار مسیحی و رزمندگان حزب الله به روایت دقیق نبرد در دشت خیام می پردازد. همان جنگی که تیر خلاص مقاومت رزمندگان حزب الله در جنگ 33 روزه را روایت می کند. صحنه ای که در آن چهار رزمنده مقاومت با گردانی از ارتش اسرائیل تن به تن جنگیدند.

"خانه ای در حولا " گوشه ای دیگر از مقاومت رزمندگان حزب الله در جنگ 33 روزه را روایت می کند. صحنه ای که در آن چهار رزمنده مقاومت با گردانی از ارتش اسرائیل تن به تن جنگیدند.

مستند" بازگشت از نهاریا "هم داستان آزادی سمیر قنطار و یارانش از چنگ اسرائیلی هاست. همان کسی که سیدحسن نصرالله قول داده بود که رزمندگان مقاومت او را آزاد خواهند کرد. حزب الله باید با گروگان گرفتن چند سرباز، اسرائیلی ها را وادار می کردند در ازای رهایی آن ها سمیر قنطار را آزاد کنند. جنگ 33 روزه از سوی رژیم صهونیستی و به بهانه ی آزادی این گروگان ها و برای سرکوب و خلع سلاح مقاومت اسلامی در جنوب لبنان آغاز شد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط