loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

لوح فشرده نرم افزار چند رسانه ای روز بصیرت - نسخه انتخابات: بایسته های انتخابات 92 به همراه بازخوانی فتنه 88

ناشر الکترونیک : آسمانه - ناشر الکترونیک

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 14026 10003022
احتمال تاخیر در تهیه
9,800 تومان
افزودن به سبد سفارش

فهرست نرم افزار:

*شاخص: ملاک های مورد نظر رهبر معظم انقلاب برای سعادتمندی در طی راه انتخابات، در قالب برشماری اصول رقابت سیاسی و معیارهای رئیس جمهور آینده.

*حماسه 92: مختصات دقیق حماسه سیاسی، در بیان حجت الاسلام پناهیان، به همراه دلایل اهمیت یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری در سال 92 و ده ویژگی که باید در رئیس جمهور آینده وجود داشته باشد.

*سبک زندگی انتخاباتی: ترسیم شیوه زندگی ایرانی - اسلامی در ایام انتخابات در قالب برشماری عادات بد انتخاباتی و ارائه راهکارهای رفع آن، شناخت ترفندهای فتنه گران و روش های دستیابی به بصیرت، به همراه سبک زندگی اختصاصی روز انتخابات.

*فصل الخطاب: پرونده ویژه ولایت فقیه، شامل شرح مفهوم ولایت فقیه در بیان بزرگان دین، زندگینامه مفصل امام خامنه ای و بیان نقش فرماندهی ایشان در 10 مورد از بحران های پس از انقلاب و راهکارهای ولایت پذیری در دوران فتنه.

*ایران 88: بررسی تحلیلی حوادث خرداد 88 تا دی 88 و هشت برش از بیانات تاثیرگذار مقام معظم رهبری در این دوران. همراه با برشماری نقش رسانه ها و تئوری های براندازی خارج شده از اتاق های فکر دشمن.

*سپید و سیاه: کارگاه تخصصی فتنه و بصیرت با حضور اختصاصی بزرگانی نظیر آیت الله علم الهدی، آیت الله سید احمد خاتمی و آیت الله صدیقی؛ همراه با ذکر نمونه های فتنه و بصیرت در قرآن، احادیث و تاریخ صدر اسلام.
  • ناشر الکترونیک
  • نوع لوح فشرده
    دی وی دی (DVD)
  • تعداد لوح فشرده (دیسک)
    1
  • وزن
    86
  • تاریخ ثبت اطلاعات
    دوشنبه 18 شهریور 1392
  • شناسه
    14026
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی