loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

لوح فشرده مستند سرود عاشقانه

ناموجود، به من اطلاع بده notify me

خمینی ای امام یکی از ماندگارترین سرودهای انقلاب ایران است و حواشی آن هم به اندازه خود سرود شورانگیز و شنیدنی اند. بچه های گروه خواننده سرود که حالا هر کدامشان عاقل مردی هستند، هنوز سودای آن روزهای سخت و شیرین را دارند. روزهایی که در خفقان حاصل از حضور سنگین ساواک در فضای اجتماعی ایران و بویژه پایتخت، یکی از عجیب ترین و هیجان انگیزترین کارها را کردند: شعری سرودند و آهنگی ساختند و دور هم جمع شدند و هرجا که می شد - از زیرزمینی محقر تا حسینیه ارشاد و حتی خانه ای در نزدیکی کاخ سعدآباد - تمرین کردند. محدودیت هایی که با آن مواجه بودند، سرود را برای مخاطب تبدیل به یک اتفاق کم نظیر و خاطره انگیز می کند.
در مستند سرود عاشقانه پای صحبت اعضای گروه می نشینی و داستان سرودی را می شنوی که در محضر رهبر انقلاب خاطره شد، پر است از شنیدنی های جذاب. از سوی دیگر داستان، بازخوانی حال و هوای آن روزهاست و نسبت آدم ها و بویژه جوانان را با شخصیت دوران ساز و روزگارشان روشن تر می کند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی