loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

لوح فشرده تصمیم کبری: نرم افزار چند رسانه ای با موضوع سبک زندگی اقتصادی

حقیقت آن است که موضوع سبک زندگی و ارتباط تنگاتنگ آن با اقتصاد و مسائل روزمره زندگی، آن قدر گسترده و البته پیچیده است که می توان ده ها سؤال درباره آن طرح نمود و صفحه ها برایش نوشت و ساعتها در شرحش سخن راند.

بنای ما در تهیه نرم افزار چندرسانه ای «تصمیم کبری» پاسخگویی به سؤالات و ابهامات درباره موضوع سبک زندگی اقتصادی و ساده سازی موضوع در ذهن شما بوده است؛ البته به شیوه ای جذاب، متنوع و متفاوت. آنچه همکاران ما در مؤسسه فرهنگی نرم افزاری آرمان برای شما تدارک دیده اند، مجموعه ای از مباحث مختلف در حوزه سبک زندگی اقتصادی و اقتصاد مقاومتی است که در قالبهای مختلف و به صورت چندرسانه ای ارائه گردیده است. موضوعاتی که در این محصول مورد توجه قرار گرفته است را می توان به صورت زیر دسته بندی نمود:

· تعاریف و مباحث نظری درباره سبک زندگی اقتصادی و اقتصاد مقاومتی، دیدگاهها و نظریات صاحب نظران این عرصه، ارائه الگوهای کلی در این باره

· الگوهای مصداقی و عملی تجربه شده در زمینه اقتصاد مقاومتی

· و در نهایت مباحث کاربردی و مصداقی درخصوص مسائل روزمره زندگی در حوزه اقتصاد فردی، خانوادگی و اجتماعی از قبیل هزینه انرژی و برگزاری مهمانی تا سفر و سرمایه گذاری و فرهنگ کار

در این نرم افزار از ابتدای ورود یک راهنما به صورت تصویری شما را با بخشهای اصلی نرم افزار آشنا می کند و در هر بخش نیز موضوعات آن را به شما معرفی می نماید.

شاید برای شما هم حین استفاده از نرم افزار مطالعه ده ها خاطره از تجارب عینی درباره اقتصاد در خانواده و اجتماع، جالب توجه باشد. یا اینکه بد نباشد بدانید برخی الگوهای بومی ایران در حوزه اقتصاد مقاومتی در دیگر کشورها پیاده سازی شده است و دانشگاههای غربی آنها را مورد مطالعه قرار داده اند.

فایلهای متعدد صوتی و تصویری از سخنرانی و یا گفتگو با اساتید و بزرگان و همچنین مستندهای دیدنی و گزارشهای مختلف در جای جای نرم افزار به تبیین بهتر مباحث کمک شایانی نموده است.

یکی از قسمتهای جذاب نرم افزار مجموعه نمایشی خانواده قناعت است؛ خانواده ای که در هر قسمت بخشی از زندگی روزمره ما را با روایتی شیرین به تصویر و نقد می کشند. این مجموعه یا به بیان دیگر سریال، به تناسب موضوع در قسمتهای مختلفی از نرم افزار در دسترس شماست.

معمولاً یکی از دغدغه های والدین، آموزش مهارتهای زندگی به ویژه مهارتهای روزمره اقتصادی به فرزندان است. انیمیشن یا همان کارتون، شاید جذاب ترین رسانه ای است که می توان از طریق آن با کودک سخن گفت. تنظیم دخل و خرج و یا استفاده صحیح از مواد غذایی، لوازم التحریر و پوشاک و همین طور انرژی، ارتباطات، تفریح و مهمانی از جمله موضوعاتی هستند که برای هر کدام دست کم یک و بعضاً تا چند کارتون، در بخشی جداگانه ویژه کودکان ارائه شده است.

صدها مقاله و خاطره، ساعتها فیلم و صوت، چندین جزوه، نشریه و دیگر منابع مکتوب، چندین پوستر و اثر گرافیکی و کاریکاتور، در کنار مستندها و آثار نمایشی، مجموعه ای متنوع را تشکیل داده است که می تواند ضمن تغییر نگاه شما به اقتصاد و سبک زندگی، به صورت عینی نکات کاربردی را در رابطه با موضوعاتی از قبیل خرید، پس انداز، پوشاک و خوراک و دیگر مصادیق و اعمال اقتصادی برای شما به ارمغان آورد.

این نرم افزار کمک می کند نگاهی نو به اقتصاد خانواده داشته باشید و نقش خود را در اقتصاد جامعه پیرامون بازیابید.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی