loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

لوح فشرده بازی رایانه ای پروانه: میراث نگهبانان نور

ناموجود، به من اطلاع بده notify me

بازی ایرانی پروانه یکی از معدود بازی های خوب ایرانی است. این بازی از گرافیک بالایی برخوردار است. شخصیت های این بازی به زیبایی طراحی شده اند. محیط بازی کاملا طبیعی به نظر می رسد. شخصیت اصلی بازی پسری جوانی است به نام فادیا. وظیفه ی او مبارزه با موجوداتی به نام خزدک ها است که دنیا را به تباهی کشانده اند. روند بازی در شهری به نام ناریا اتفاق می افتد که دارای بخش های متنوعی است و مخاطب می تواند به بخش های این شهر به صورت آزادانه دسترسی داشته باشد. در بازی پروانه بخش های متنوعی برای مخاطب در نظر گرفته شده است. مبارزه، Looting، گشت و گذار آزادانه، سکوبازی، حل معماها، ساخت آیتم از جمله عناصری هستند که در این بازی پیاده سازی شده اند که تنوع خوبی را به روند بازی بخشیده است. این بازی هیچ چیز کم تر از بازی های خوب جهانی ندارد و این نشان دهنده سربلندی ایران بین کشور های بازی ساز جهان است.

بازی رایانه ای "پروانه: میراث نگهبانان نور" گریزی است به سرگذشت اهالی گیتیما.نوجوانی به نام "فادیا" متوجه تغییری عجیب در شهر خود "ناریا" می شود. این تغییر تهدیدی خواهد بود برای همه "گیتیما". موجوداتی عجیب سراسر ناریا را تسخیر و بنا بر تخریب آن گذاشته اند. فادیا تمام توان خود را به کار می بندد تا جلوی پیشرفت آنها را بگیرد. اما چیزی که از حضور این مهمانان ناخوانده مهمتر است علت حضور آنهاست. چه چیز باعث به وجود آمدن این موجودات شده است؟...
  • ناشر الکترونیک
  • نوع لوح فشرده
    دی وی دی (DVD)
  • تعداد لوح فشرده (دیسک)
    1
  • سال نشر
    1393
  • وزن
    67
  • تاریخ ثبت اطلاعات
    چهارشنبه 23 مهر 1393
  • شناسه
    19236
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی