loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

لوح فشرده نرم افزار مجموعه آثار استاد سید هادی خسروشاهی

ناموجود، به من اطلاع بده notify me

در این نرم افزار کاربران می توانند با مراجعه به این نرم افزار به متن 62 عنوان کتاب در 69 جلد از آثار حجت الاسلام سید هادی خسروشاهی به زبان عربی و فارسی دسترسی داشته باشند.

این کتب شامل؛ تالیف، ترجمه و تحقیق در موضوعاتی از جمله ؛ عقاید و معارف اسلامی، اهل بیت(ع)، فقه، فلسفه و عرفان ، تقریب بین مذاهب اسلامی، تاریخ انقلاب اسلامی و سیاست می باشد.

مصلح جهانی، اهل بیت (ع) در مصر، امام علی (ع) صدای عدالت انسانی (5 جلد)، امام خمینی (ره) و جمال عبدالناصر، مجموعه خاطرات استاد خسروشاهی (8جلد)، مجموعه حرکت های اسلامی (6جلد)، درباره سید جمال الدین حسینی (9 جلد) از جمله برخی از کتب موجود در این نرم افزار می باشند.

جستجو در عناوین باب و سرفصل کتب از طریق فهرست گزینشی، متن قرآن کریم به همراه ترجمه و امکان جستجو در آیات، شخصیت شناسی استاد و اطلاعاتی چند درباره کتب برنامه، ارتباط واژگان متون برنامه با چند دوره لغت نامه، با امکان دسترسی به ریشه و مشتق کلمات، یادداشت برداری، ذخیره سازی، ویرایش و چاپ متن از جمله این امکانات هستند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی