loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

لوح فشرده نرم افزار نقشه مفاهیم قرآن کریم

ناموجود، به من اطلاع بده notify me

این نرم افزار شامل کارهای پژوهشی قرآن است که به مدت دو سال، 10 محقق در اتاق فکری برای ایجاد آن کوشش کرده اند. نقشه مفاهیم قرآن کریم به یک مفهوم کلیدی گفته شده است که براساس پارامتر های خاصی با یکدیگر مرتبط می شوند.

در نرم افزار نقشه مفاهیم قرآن، روش تحقیق و تولید محتوای آن از ایده جدیدی استفاده شده است که متد روز مجامع علمی است و در ایران خیلی از این روش برای تولید نرم افزار و محتوا استفاده نشده است. به کمک این نرم افزار، کاربران می توانند در کمترین زمان ممکن به موضوعات و مفاهیم مورد نظرشان دست یافته و از مفاهیم مرتبط استفاده کنند.

روش به کار رفته در تولید این نرم افزار، اصطلاحاً «برین استورمینگ» نامیده می شود. در این روش به کاربر برای تحقیق در مورد یک مطلب از همه مفاهیم مرتبط با مطلب مورد نظر استفاده می شود. درصد ارتباط این مفاهیم با موضوع مورد جست وجو نیز مورد بررسی قرار می گیرد که می تواند دامنه تحقیق مطمئنی برای محقق باشد.
در این نر م افزار بعد از اینکه دامنه ایجاد شد مقالات به صورت دو رنگ سبز و آبی مشخص خواهد شد.
گستره مفاهیم موجود در این نرم افزار نزدیک به 42 هزار مفهوم است. از مفاهیم به کار رفته در این نرم افزار کسب، تجارت، خانواده، عشق، حلال و حرام، رزق، ازدواج، اخلاق، هنر، حجاب، احکام، عرفان، شریعت، دین و موارد دیگر می توان اشاره کرد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط