loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

لوح فشرده نرم افزار آثار ثقه الاسلام کلینی (رحمه الله)

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 21023 10003022
احتمال تاخیر در تهیه
15,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

این نرم افزار سومین برنامه از سلسله بزرگداشت ها است که به سفارش موسسه علمی - فرهنگی دارالحدیث تهیه شده است. دو نرم افزار گذشته به قصد ارائه آثار منتشر شده در کنگره بزرگداشت حضرت عبدالعظیم حسنی علیه السلام و شیخ ابولفتوح رازی، تدوین و در اختیار محققان و دانش پژوهان قرار گرفت. نرم افزار حاضر برای ارج نهادن به شخصیت عالم و محدث نامدار امامی، ثقة الاسلام کلینی حاوی کتاب الکافی و شروح و ترجمه های آن و سایر آثار انتشار یافته در این همایش، در باره شخصیت و مقام والای این دانشمند گرانقدر شیعی تهیه و تدوین شده است. مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی طراحی و تولید این نرم افزار را به انجام رسانیده است. این نرم افزار مشتمل بر بخش های نمایش، جستجو، کتب مرتبط و قرآن است.

فهرست:
• متن کامل ۶۷ عنوان کتاب در ۱۹۱ جلد، شامل:
– الکافی (۱۵ جلدی و ۸ جلدی)
– شرح ها
– ترجمه ها
– تعلیقه ها
– حاشیه های کتاب کافی
– مجموعه آثارِ انتشار یافته توسط همایش بزرگداشت شخصیت ثقه الاسلام کلینی (رحمه الله)
• تصویر کامل ۲۷ نسخه از مهم ترین نسخه های خطی کتاب «الکافی»
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی