loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

لوح فشرده نرم افزار کتابخانه فاضلین نراقی (رحمهما الله)

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 21045 10003022
احتمال تاخیر در تهیه
15,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

گامی نوین در احیای آثار اندیشمندان شیعه آثار علمی و عملی اندیشمندان شیعی و عالمان فرهیخته دینی، پیوسته موجب بهره مندی و هدایت جامعه انسانی بوده و مایه شکوفایی روزافزون در عرصه علم و دین را فراهم آورده است. از این رو، توجّه به زندگانی علمی و ارج نهادن به یادمان های ارزشمند این بزرگان، افق های جدیدی را فراسوی پژوهشگران و صاحب نظران اسلامی گشوده و احیای تفکر دینی و پویایی اندیشه را باعث گردیده است. در همین راستا، به دنبال پیشنهاد برخی از عالمان برجسته نراق و استقبال و ترغیب فضلای حوزه علمیه قم مبنی بر قدرشناسی و پاسداشت مقام و منزلت علمی دو عالم برجسته جهان تشیع « ملا محمد مهدی و ملا احمد نراقی رحمهما الله » نرم افزار حاضر ـ که به سفارش کنگره بزرگداشت فاضلین نراقی، از سوی مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی طراحی و تولید شده است ـ به جامعه پژوهشگران و عالمان محترم تقدیم می گردد. امید است این برنامه، گام کوچکی در جهت شناسایی و معرفی این دو عالم بزرگ شیعی به شمار رفته و مورد استفاده محققان عزیز قرار گیرد.

فهرست:
• متن ۲۵ عنوان کتاب در ۶۰ جلد از مهم ترین آثار علمی ملا مهدی نراقی و ملا احمد نراقی( رحمهما الله) در موضوعات:
– فقه
– اصول
– کلام
– اخلاق
– الهیات
– حکمت
– رجال
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی