loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

لوح فشرده فیلم سینمایی عصر مدرن

modern times

در این فیلم چارلی چاپلین را در صحنه هایی در کنار کارگران خطوط تولید نشان می دهد که سفت کردن همیشگی یک نوع پیچ از پیچ های خط تولید کار اصلی اوست، کاری که در اثر تکرارهای عصبی کننده، سرانجام او را در مسیری جنون آمیز انداخته و روانه تیمارستان می کند.
او پس از مرخص شدن از تیمارستان دوباره شغلی به دست می آورد و بعد از آن نیز فیلم دچار فراز و نشیب های زیادی می شود، اما صحنه های درگیری چارلی چاپلین با پیچ و مهره های خط تولید، هیچ گاه از ذهن تماشاگر کنار نمی رود، گویا حرف اصلی چارلی چاپلین همان صحنه ها بوده است! بسیاری از تحلیلگران و منتقدان سینمای چارلی، این فیلم را نقطه پایان سینمای صامت می دانند، زیرا چارلی در این فیلم برای آخرین بار به عنوان یک «ولگرد» امریکایی ظاهر شد، آخرین صامت خود را به دنیای سینما عرضه کرد و هجوی فیلسوفانه و شاعرانه را علیه بی رحمی سلطه ماشین بر انسان در آن دهه های بی رحمی ماشینیزم سرود.
  • نوع لوح فشرده
    دی وی دی (DVD)
  • تعداد لوح فشرده (دیسک)
    1
  • وزن
    113
  • تاریخ ثبت اطلاعات
    دوشنبه 24 آذر 1393
  • شناسه
    21070
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی