loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

لوح فشرده نرم افزار پیشوایان هدایت

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 21119 10003022
احتمال تاخیر در تهیه
15,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

درآمد
اهل بیت(علیهم السلام)، سفینه نجات و انوار هدایت الهی هستند که به فرمان پروردگار خویش، راهنمایی بشر را پس از رحلت پیامبر(صلّی الله علیه وآله) عهده دار شدند. سیره نورانی آنان، ترسیم کننده طریق حقیقی حیات می باشد. از این رو، تحقیق و تتبّع در ابعاد حیات طیّیه آن حضرات، روشنگر اسلام اصیل و رسوخ دهنده آن در ژرفای جان انسان ها است. با وجود چالش های جدی پس از رحلت پیامبر اکرم(صلّی الله علیه وآله)، اهل بیت(علیهم السلام) به آگاه ساختن و هدایت مردم در مسیر سنّت نبوی پرداختند و در جهت اعتلای شناخت و بصیرت امّت اسلامی، از تعالیم ناب مکتب اسلام بهره مند شدند.
زندگی ائمه اطهار(علیهم السلام) که به واقع، تجلّی گاه سیره پیامبر اسلام(صلّی الله علیه وآله) می باشد، سرشار از جهاد، شکیبایی و تحمل آزار ستمکاران بوده است؛ تا آنجا که در این راه، عزت شهادت را بر ذلّت زندگی با ستمگران ترجیح دادند و پس از جهاد و مبارزه ای خستگی ناپذیر، به دیدار حق نایل گشتند.
در راستای تبیین حیات و سیره طیّبه اهل بیت(علیهم السلام)، معاونت فرهنگی مجمع جهانی اهل بیت(علیهم السلام) طی سالهای ۱۳۷۵-۱۳۸۰ش به تألیف موسوعه ای با نام «أعلام الهدایه (پیشوایان هدایت)» به همّت جمعی از پژوهشگران گروه سیره و تاریخ اقدام نمود و زندگانی چهارده معصوم(علیهم السلام) را با نگاهی تربیتی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی به تدوین درآورد و با روشی بدیع، در ۱۴ جلد مستقل و هماهنگ به چاپ رساند. این مجموعه به معرفی یکایک اهل بیت(علیهم السلام) می پردازد و نقش آن بزرگواران را در عرصه های اجتماعی، فرهنگی و سیاسی به تفصیل تبیین می نماید.
این موسوعه با تاریخ زندگانی نبی اکرم(صلّی الله علیه وآله) آغاز شده و با تبیین سیره خاتم اوصیا، حضرت ولی عصر(عج) پایان می پذیرد. امید این است که خدای متعال، گیتی را به نور عدالتش مفتخر نماید و دیدگان منتظران را به جمال نورانی اش روشن گرداند.

فهرست:
– نرم افزار «اعلام الهدایة: پیشوایان هدایت»، روایتگر سیره ائمه معصومان(علیهم السلام) است. محتوای این برنامه، مخاطب را با اوضاع: اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و مذهبی دوران زندگانی امامان معصوم (علیهم السلام) آشنا می گرداند.
این نرم افزار شامل موارد ذیل است:
• متن کامل دو کتاب ارزشمند: «أعلام الهدایة» و «پیشوایان هدایت»، مشتمل بر ۱۴ جلد نسخه عربی و ۱۴ جلد نسخه فارسی
• متن قرآن کریم به همراه ترجمه فارسی و انگلیسی
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی