loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

لوح فشرده نرم افزار شاهنامه فردوسی

بزرگترین نرم افزار چند رسانه ای شاهنامه فردوسی

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 21511 10003022
احتمال تاخیر در تهیه
80,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

هر سرزمینی برای خود آثاری ماندگار دارد که بدان افتخار می کند و جهانیان نیز آن سرزمین را با آن اوج و فرازنای فرهنگی می شناسند. شاهنامه حکیم ابوالقاسم فردوسی، شاعر شیعی و نامدار ایرانی، از جمله این آثار بزرگ جهان است که پر مایه ترین دفتر شعر فارسی و مهم ترین سند عظمت و فصاحت این زبان را فراهم ساخته و داستان های ملی و تاریخی قوم ایرانی در آن به بهترین وجه نمود دارد. از این رو، دانستن این تاریخ گرانمایه و حماسی که با داستان ها و حکایات بسیار دلنشین و به یادماندنی همراه، و با لطایف اخلاقی و عرفانی و دقایق فلسفی و کلامی آمیخته می باشد، بر هر ایرانی بایسته است. نظر به اهمیت شاهنامه و احیای آن در عرصه اطلاع رسانی نوین، مؤسسه خدمات کامپیوتری نور بر آن شد تا با تهیه و تولید نرم افزاری کارآمد به همراه قابلیت های گوناگون، در مسیر عرضه بهینه این گنجینه نفیس ادب فارسی و کمک به پژوهشگران حوزه ادب و فرهنگ گام بردارد و به معرفی این شاهکار بزرگ بپردازد. به طور کلی، برنامه چندرسانه ای شاهنامه مشتمل بر متن کامل شاهنامه فردوسی با امکان پخش صوت ابیات آن در قسمتهای مختلف، ۷ ترجمه و شرح به زبانهای: فارسی، عربی، انگلیسی و فرانسوی، و همچنین قابلیت های متنوع و امکانات جانبی دیگراست که در مجموع، فضای مناسب و کارآمدی را برای محققان فراهم ساخته است.

فهرست:
• روایت کامل ابیات شاهنامه مبتنی بر نسخه (چاپ مسکو) با صدای گوینده معاصر آقای اسماعیل قادر پناه به همراه چند ترجمه و شرح و نثر:
– ترجمه به نثر پارسی: دکتر میترا مهرآبادی
– شاهنامه به نثر: اقبال یغمائی
– ترجمه و شرح انگلیسی: رو بن لوی Reuben Levy با صدای خانم ورجی N.Werje
– ترجمه وشرح انگلیسی: جورج آرتور و ادموند وارنر George and Edmond Warner
– ترجمه و شرح عربی: الفتح بن علی البنداری
– ترجمه و شرح فرانسه: ژول مول Jules Moh
• ویژگی های تخصصی شاهنامه فردوسی شامل:
– کتاب شناسی جامع شاهنامه
– نسخه شناسی
– آرایه های ادبی
– زن در شاهنامه
– مقاله های برگزیده
– فرهنگ نام های شاهنامه
– فرهنگ لغات و ترکیبات
– به همراه پیشگفتاری در شاهنامه شناسی با صدای اساتید گرانقدر: دکتر فریدون جنیدی ، دکتر میترا مهرآبادی ، دکتر میرجلال الدین کزازی ، حسین آهی
– فیلم و نقالی (بیش از ۲ ساعت) ، بیش از صدها تصویر از شاهنامه
– بازبینی متن کامل به خط نستعلیق
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی